Найбільш поширені питання

Підтримка 24/7

Тут Ви знайдете відповіді на найпоширеніші запитання про послуги бренду Luisa Spagnoli.

Якщо Вам потрібна додаткова допомога, Ви завжди можете зв’язатися з нашою Службою підтримки клієнтів.

Як я можу придбати товар в інтернет магазині? + -

Перш за все натисніть на товар, який Вас зацікавив. Таким чином Ви зможете переглянути картку товару, що містить детальну інформацію про нього. Потім, щоб оформити своє замовлення, натисніть на "додати в кошик".

Чи зобов'язує наповнення кошику до покупки? + -

Абсолютно ні. Ви можете видаляти і додавати товари в кошик скільки забажаєте, Ви також можете не оформляти замовлення незважаючи на те, що додали товари в "кошик для покупок".

Як я можу повернути товар? + -

Якщо Ви отримали помилковий або пошкоджений товар, Вам слід повідомити про наявність яких-небудь дефектів або невідповідностей протягом і не пізніше 2 (двох) місяців з моменту їх виявлення.

Як завершується процедура покупки? + -

Після введення інформації, необхідної для здійснення платежу, Ви будете перенаправлені на сторінку підтвердження платежу, де будуть вказані номер і дата замовлення. Ви також отримаєте повідомлення на  електронній пошті з даними, які Ви надали під час оформлення замовлення, і підтвердженням, що замовлення було прийняте.

X